Świat Rekrutacji - Praca i HR

March 18, 2014

GRAFTON RECRUITMENT

Filed under: Uncategorized — Tags: , , , — admin @ 4:40 pm

Jako główny dostawca rozwiązań rekrutacyjnych, zarządzania umiejętnościami oraz rozwiązań kadrowych z ponad 30-letnim doświadczeniem, jesteśmy jedną z największych w Europie niezależnych firm z 60 biurami w 17 krajach.
W Polsce naszych Klientów i Kandydatów wspieramy poprzez sieć 6 regionalnych biur zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie.

WIZJA

Nasza wizja to długoterminowe partnerstwo z klientami, kandydatami i pracownikami w zakresie zarządzania umiejętnościami, pracą i karierą.

Motorem naszego działania jest innowacja i partnerstwo.

Grafton Recruitment – firma numer 1, w zakresie usług doradztwa personalnego oraz zarządzania talentami w Europie.

Oferty pracy GRAFTON RECRUITMENT

Dyna Consulting

Filed under: Uncategorized — Tags: , , — admin @ 4:24 pm

Dyna Consulting to niezależna agencja świadcząca usługi z obszaru HR. Z powodzeniem realizujemy projekty krajowe i międzynarodowe o wysokim stopniu złożoności. Zawsze podkreślamy naszą elastyczność oraz brak ograniczeń terytorialnych w prowadzonych projektach.

Jesteśmy zespołem doświadczonych konsultantów i praktyków. Naszą działalność charakteryzuje krótki czas wykonywania zleconych projektów oraz profesjonalne i indywidualne podejście. Wybierając firmę Dyna Consulting zyskujesz lojalnego i zaufanego partnera biznesowego, który pomoże Ci w przeprowadzeniu nawet najbardziej złożonych projektów z branży HR.

Współpracę zawsze opieramy na misji, celach oraz kulturze organizacyjnej Twojej Firmy. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne jest aby zlecona współpraca zakończyła się sukcesem dlatego, każdy z etapów procesu projektowego przeprowadzamy z najwyższą starannością i rzetelnością tak, aby dostarczony wynik współpracy stanowił istotny wkład w wartość Twojej Firmy. Ponieważ jesteśmy pewni jakości świadczonych usług, udzielamy gwarancji na ich wykonane, której długość uzależniamy od specyfiki projektu i zakresu współpracy.

Pozyskiwanie rzetelnych firm współpracujących jest jednym z podstawowych elementów całego procesu zarządzania organizacją. Obecnie, to właśnie dobór firm outsourcingowych przesądza o tym, jakim potencjałem organizacja dysponuje, jaką wartość dodaną współpraca wnosi do firmy, jakie będą możliwości rozwoju w przyszłości.

Współczesny biznes pomimo nieustającego rozwoju nowych technologii oraz odkryć w dziedzinie zarządzania, wciąż nierozerwalnie związany jest z czynnikiem ludzkim, który jest jego podstawowym składnikiem. Natomiast rola zasobów ludzkich wciąż wzrasta oraz stawia nowe wymagania i wyzwania na drodze realizacji celów biznesowych. Co za tym idzie, wzrasta rola profesjonalnego outsourcingu.

oferty pracy Dyna Consulting

Nowa Praca, Nowa Szansa, NOWY JOBS.PL

Filed under: Aktualności — Tags: , , , , — admin @ 4:20 pm

Nowa Praca, Nowa Szansa, NOWY JOBS.PL

Odświeżona szata graficzna i układ serwisu JOBS.PL inicjują szereg zmian, które mają w najbliższych miesiącach pojawiać się w jednym z najpopularniejszych serwisów pracy w Polsce. Modyfikacje obejmują na razie przemianę wizualną, ale kolejne etapy rozwoju serwisu są już w trakcie realizacji.

EWOLUCJA BEZ REWOLUCJI

Z myślą o użytkownikach serwisu wprowadzono modyfikacje usprawniające korzystanie z serwisu. Zmiany mają na celu ułatwienie dostępu do wyszukiwania i przeglądania ofert pracy oraz poprawę doświadczeń użytkowników korzystających z serwisu. Nowa odsłona serwisu JOBS.PL jest bardziej nowoczesna i przejrzysta.

Serwis rozpoczął właśnie nowy etap rozwoju. Wkraczamy na ścieżkę nowoczesności, aby oferować zarówno kandydatom jak i pracodawcom możliwie najlepsze rozwiązania korzystając z lat doświadczenia. – Nie dokonujemy rewolucji, do zmian podchodzimy ewolucyjnie – tak zachodzące zmiany komentuje Katarzyna Chmurczyk, Marketing Manager serwisu JOBS.PL.

ZMIANY, ZMIANY, ZMIANY

Treści na stronie głównej prezentowane są w sposób bardziej przejrzysty niż wcześniej. Wyraźniej wyeksponowana została również wyszukiwarka. Prezentacja graficzna jak i rozkład informacji został opracowany w taki sposób, aby ułatwić użytkownikom swobodne poruszanie się po całej witrynie oraz dostęp do interesujących ich treści.

W trakcie realizacji jest już przygotowanie nowego działu wynagrodzeń oraz poszerzenie oferty usług dla pracodawców.

– Przygotowując nową odsłonę serwisu skupiliśmy się nie tylko na potrzebach kandydatów i pracodawców, ale również na zapewnieniu im sprawnej i profesjonalnej obsługi. Postanowiliśmy dokonać wielu zmian, które w krótkim okresie czasu zmienią zasadniczo sposób w jaki kandydaci będą wyszukiwać ogłoszenia oraz aplikować na oferty pracy. Dzięki temu dokumenty aplikacyjne będą bardziej dopasowane do wymagań pracodawców zawartych w ogłoszeniach. Pierwszy krok został już postawiony, następne zmiany widoczne dla kandydatów korzystających z portalu JOBS.PL, już wkrótce zostaną wprowadzone jako nowe użyteczności – mówi Mariusz Paczyński, Dyrektor Sprzedaży serwisu JOBS.PL.

OD 15 LAT POMAGAMY ZNALEŹĆ PRACĘ

JOBS.pl działa na rynku pracy od 15 lat. Dzięki profesjonalnemu podejściu oraz efektywności w działaniu, z serwisem współpracuje już ponad 11 tysięcy pracodawców. Firma analizując dane z 2010 r może pochwalić się wysoką skutecznością, co potwierdza deklaracja ponad 65% klientów, iż dzięki publikacji oferty rekrutacyjnej w serwisie zatrudniło kandydata, a ponad 85% pracodawców poleciłoby usługi JOBS.pl innym firmom. Serwis JOBS.PL to również największa pośród polskich serwisów pracy baza ofert pracy za granicą. Dużym atutem firmy jest elastyczne podejście do klienta oraz otwartość na wszelkie sugestie.

Serwis skupia dużą uwagę na ogłoszeniach oraz ich jakości, jednak na pierwszym miejscu pozostaje klient i to właśnie dla niego JOBS.PL oferuje możliwość dostępu do wartościowych treści. Oprócz artykułów o różnorodnej tematyce, możemy również skorzystać z pomocnych poradników oraz ciekawych aplikacji. JOBS.pl dostarcza również Internautom na swoim blogu wielu ciekawych i aktualnych treści.

XVIII Targi Pracy na Politechnice Poznańskiej

Filed under: Uncategorized — Tags: , , , , , — admin @ 4:18 pm

XVIII Targi Pracy na Politechnice Poznańskiej

Już od 1996 roku na Politechnice Poznańskiej organizowane są Targi Pracy, które odgrywają ważną rolę zarówno wśród studentów, jak i pracodawców.

Czas trwania Targów to dwa dni, podczas których mogą się zaprezentować firmy z przeróżnych branż, między innymi informatycznej, budowlanej, motoryzacyjnej. Różnorodność ofert i wielobranżowość pozwala studentom, czyli przyszłym pracownikom, znaleźć i wybrać najbardziej odpowiadające im przedsiębiorstwa. Umożliwia to także rozwój i doskonalenie własnych umiejętności w trakcie praktyk, stażu czy już pełnoetatowej pracy.

Targi Pracy nie działają tylko jednostronnie pełniąc jedynie funkcję informacyjną, ale także dają przedstawicielom firm możliwość kontaktu ze studentami i samodzielnej rekrutacji odpowiednich osób. Targi Pracy dzielą się na dwie części, odbywające się w tym samym czasie. Część wystawowa ma miejsce w Centrum Wykładowym. Podczas niej studenci moją możliwość zapoznania się z ofertami pracodawców oraz spotkania przedstawicieli przedsiębiorstw. Z kolei część warsztatowa to czas, w którym firmy przygotowują warsztaty, wykłady oraz case study. Aby wziąć w nich udział, należy dokonać rejestracji na stronie Targów Pracy.

XVIII edycja Targów Pracy będzie miała miejsce w dniach 12-13 marca 2014 r. w godzinach od 9:00 do 15:00 na terenie Centrum Wykładowego Poznańskiej. Partnerami głównymi tegorocznego wydarzenia są Volkswagen i Roche , a partnerami technologicznymi są Sii i Samsung. Odwiedź stoisko Roche IT, odśwież się technologicznie i zdobądź unikalną nagrodę – zestaw deweloperski Oculus Rift!

Through the Looking (Google) Glass czyli Innowacje IT w firmie farmaceutycznej

Tematem prezentacji będzie wykorzystanie nowoczesnych technologii informatycznych w biznesie farmaceutycznym. Podczas sesji pokażemy prototypy powstałe w ramach innowacji w Roche IT. Zaprezentujemy (na żywo!) praktyczne zastosowania Google Glass, Augmented Reality (rzeczywistości rozszerzonej), iBeacons, czy też kontrolera Leap Motion. Uczestnicy będą mogli osobiście przetestować niektóre prototypy przymierzyć Google Glass oraz zobaczyć w działaniu innowacyjne aplikacje mobilne napisane w Roche Polska.

Więcej informacji na stronie ogranizatora: http://targipracy.put.poznan.pl/

4. edycja Prawniczych Targów Praktyk i Pracy

Filed under: Aktualności — Tags: , , , , , , — admin @ 4:17 pm

4. edycja Prawniczych Targów Praktyk i Pracy

Już w ten wtorek i środę, 18 i 19 marca 2014, w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie odbędzie się 4. edycja Prawniczych Targów Praktyk i Pracy. Na studentów, aplikantów i wszystkich zainteresowanych będą czekały oferty praktyk, staży, pracy, szkolenia, konkursy z nagrodami oraz najświeższe nowinki z branży prawnej!

W sali wystawienniczej 0.97 uczestnicy Tragów będą mogli spotkać się z aż 33 wystawcami, a wśród nich znajdują się czołowe kancelarie polskie i międzynarodowe, szkoły językowe, firma doradztwa personalnego czy instytucje branży prawnej. W holu BUW swoje stoiska będą mieć również Koła Naukowe z WPiA Uniwersytetu Warszawskiego.

W ramach Targów odbędą się konkursy i Turniej z wartościowymi nagrodami. Do wygrania między innymi będą płatne staże, dostępy do serwisów prawniczych, książki, karnety na siłownie i wejściówki do teatrów oraz wiele innych atrakcyjnych nagród. Konkursy i Turniej są otwarte dla publiczności, zapraszamy:

Konkurs Symulowana Rozprawa Sądowa – 18 marca 2014r., godz. 9:00, Collegium Iuridicum II, s. 3.6 (otwarta dla publiczności);
Turniej Negocjacyjny - Runda Kwalifikacyjna – godz. 9.00, 18 marca 2014 r., Runda Finałowa – godz. 17.00, 19 marca 2014 r. (otwarta dla publiczności);
Konkursy zorganizowane przez wystawców;
Ogłoszenie wyników konkursu Kancelarii Accreo .

Specjalnie dla uczestników zostały zorganizowane ciekawe i praktyczne szkolenia oraz warsztaty, które zostaną poprowadzone przez osoby posiadające duże doświadczenie w swoich branżach. Wszystkie odbędą się w sali BUW nr 256, a ich harmonogram i opisy dostępne są pod tym linkiem.

Dużą nowością będzie stoisko Start-up Project, na które zapraszamy nie tylko studentów prawa. Właśnie tam przez dwa dni trwania Targów młodzi i ambitni studenci oraz absolwenci będą mieli okazję skonsultować swoje biznesplany. Po pozytywnym przejściu procesu kwalifikacyjnego otrzymają od firmy BCSystems wsparcie przy realizacji swojego Start-up’u!

Aby umożliwić uczestnikom bycie na bieżąco z informacjami oraz ułatwić poruszanie się po Tragach stworzyliśmy aplikację na urządzenia mobilne. Można ją pobrać bezpośrednio z App Store i Google Play oraz naszej strony internetowej za pomocą kodów QR. Aplikacja posiada również inne ciekawe funkcje takie jak selekcja interesujących nas wystawców czy listę zostawionych CV. Więcej o aplikacji dowiecie się na stronie organizatora.

Na Prawnicze Targi Praktyk i Pracy zapraszamy w godzinach:

18 marca (wtorek) od godz. 10 do 17,
19 marca (środa) od godz. 10 do 15.

Newer Posts »

Powered by WordPress